Comments : Broken Little Girl

  • 13 years ago

    by Grumpzz

    DiD that really happen to You?????

  • 13 years ago

    by Lucy D1am0nd

    great poem, well written

  • 13 years ago

    by ScarletHaze

    omg thats horrible if that happend to you im so sorry xoxo

  • 13 years ago

    by Bleeding_Red_Fallen_Angel

    great write. Truely a work of art. <3333

  • 13 years ago

    by †JustAri†

    I don't doubt that this is a good poem, and a lot of it IS original, but the lines talkin about when she's walkin home from school, "then raped and left in pain...she can't tell her parents, and it hurts to tell her friends, she doesn't know what she'll do to make this nightmare end", those lines aren't yours, u should've disclaimed them or somethin cuz all u did was thow in broken girl broken girl. The name of the poem is Another Statistic. I'll r8 a 4 for the original parts. peace

  • 13 years ago

    by Cara McTired

    FINALLY YOU PUT SOMETHING NEW UP! Lol! love you babe...

  • 13 years ago

    by Iyla

    there Ariana, i changed the lines just for you! are you happy now....w/e

  • 13 years ago

    by †JustAri†

    Much more beautiful!

  • 13 years ago

    by Iyla

    thank you

  • 13 years ago

    by †JustAri†

    You're very welcome. I want 2 let u know that I have read your other work and they are full of emotion and wonderful though sorrowful meaning. They are very good! U don't need to take anyone else's lines, u r a tru poet at heart. Don't let anyone tell u different. Tru Peace and Happiness, //ari\\
    P.s.-And I'm so sorry if this ever happened to you. Hopefully it never has.

  • 13 years ago

    by sarah

    This poem made me want to cry. it was so full of emotion that it overwelmed me. and i'm not easily overwelmed. this is a great poem. i loved it.

  • 13 years ago

    by ButterflyKisses_xo

    OMG! I'm so very sorry this happened to you! (if it was true) best of luck to sum day feel bettr!

    Stay strong..alwayz!

    <3, Katie

  • 13 years ago

    by Solace

    It has alot of emotion just like always.. I'm sorry this had to happen to you though. Hope you're OK just remember I'm always here.. Keep writing and keep your head held high.. take care (always)) xx:

    *> : PainOfOne

  • 13 years ago

    by Solace

    It has alot of emotion just like always.. I'm sorry this had to happen to you though. Hope you're OK just remember I'm always here.. Keep writing and keep your head held high.. take care (always)) xx:

    *> : PainOfOne

  • 13 years ago

    by xfAdInGxaWaYx

    powerful poem i hope its not true

  • 13 years ago

    by Angel

    wow its sad to know that there are people out there that can hurt other peoples lives i am so sorry but u are a speical person and it will hill...it will just take time

  • 13 years ago

    by XxCrimsonxSinxX

    awwwww *hugs* that was really good keep it up *smiles*

  • 13 years ago

    by BleedingAngel

    Wow....I'm speechless, this is sooo sad and very emotional.....Hope this isn't a true story!!! great poem, strongly written....

    *Hugs Sabrina*

  • 13 years ago

    by *Emmy*

    OMG!! thats soo good!! its soo sad! did this rele happen to you? if it did.. wow.. im SOOOoo sorry! hey.. if u wana talk to me.. email me at
    emmzy2004@hotmail.com
    thax love you(as a friend)
    xxxx
    emmy

    p.s i rele like all of ur poems! there soo heart felt! keep it up! 5/5 it deserves every 5!!

  • 13 years ago

    by husbandlover

    Omg did this really happen to you??? well if it did,then dont kill urself cuz ur an awesome poet.i love you,5/5