Comments : Blue rivers

  • 12 years ago

    by Mild insomnia

    fascinating, beautiful work! and thankyou for the comment on mine, it means tonnes coming from a writer with this talent! cheers!

    emma x

  • 12 years ago

    by Elizabeth Ann

    You paint madness within an encumbering darkness well.
    Quite descriptive with expressive, which is needless to say, hard to do.
    A great read.
    Merry Christmas~and thanks for your own comments.

  • 12 years ago

    by jem

    that was a really well written dark poem, im amazed.
    thanks for ur comment on mine, i appreciate it =)

  • 12 years ago

    by FTS Miles

    This is a beautiful poem with incredible imagery. So many wonderful words: dark, sad, poignant, and wholely memorable.

  • 12 years ago

    by Taylor

    This is amazing!! I love it! The words flow so well that it pulls my mind to the true meaning! The temptation of reading this poem pulls me closer to it until I must read it! I can not pull my eyes away from this for my heart would yearn to read it again. . . it's so amazing and so compelling. . . I feel it surging through my veins as if this is a story of me. . .this leaves me speechless! keep it up!!!
    ^^o ya I can write comments that are sooo deep! lol

    Love, Taylor

  • 12 years ago

    by Ashley

    i think it's horrible. hey..if your gonna diss my work..im gonna diss yours...because i dont understand it..i would suggest maybe writing something A 13 YEAR OLD CAN UNDERSTAND!!! cause obviously i dont write stuff like that (so you say) but hey..your not 13 right now..oh wow..the big 1-5..thats SO much older then me! i bet you i have had ALOT more life experience than you have..and you can trust me on that one. so dont be telling me that i suck just because i'm younger then you. so maybe i DONT write stuff that you can relate to and understand..well ya know what? see..hmm..how do i say this.....I DONT CARE!!

  • 12 years ago

    by Mustardhart

    I am breathless here. Can somebody give me some oxygen? lol!! I love your style so much and you have a way with words and your descriptive formular is simply a masterpiece. Good work!!

  • 12 years ago

    by Christina Gomes

    great poem thnx fir the comment

  • 12 years ago

    by pinkalias

    Why are you commenting? I- don't-care, if you want to discuss this, send me a private message, why are you bringing it up in a random piece of mine?