Comments : This morning I smiled

  • Hey, really nice poem, beautifully written. It reminded me of the last track on Christina Aguileras album... don't know why !!!

    Thanks for your comment, i really appreciate it.

    xxx cici xxx

  • 12 years ago

    by ï»»Shorrtiiï»»

    I love your poems! I'm so happy there was a canadian lol

  • 12 years ago

    by Truest Lies

    I really like your positive attitude, and the bright ray of courage that shone through this whole poem.

    Good Writing!
    beth

  • 12 years ago

    by Carrie

    LOVE LOVE LOVE it. i said this to cherry too, but i mean like so much of the poems on the site are really poopy.. teehee i censor myself. but this is soooo cute. love it love you. bye

  • 12 years ago

    by Erica

    Omg thats so beautiful!! god i wish i could think that optimistic. good job eliisa..cant wait to finish our story lol
    cherry

  • 12 years ago

    by Tainted Beauty

    Wow...that was really good, kinda perked me up a bit. good job and thanks for the comment on my poem :)

  • 12 years ago

    by ßeAuTiFuLlY~bRoKeи

    Thats a really uplifting poem
    i like it ^^ 5/5. n thanks for the comment

  • 12 years ago

    by sarah

    I love this poem! its filled with spirit. such a good way to think about life in the morning.

  • 12 years ago

    by Strange Angel

    This poems so inspiring!!! i love it! *happy smiles*

  • 11 years ago

    by Carrie

    Hey Elisa,
    Yeah I remember you! We had good times then. I just got annoyed of people stealing my sh!t and every now and then I post some poems. But not really. I think I'm gonna delete them since no one ever comments on them or votes. I might pop in sometime and chat sometime soon. Much love sweets!!!

    X♥X♥
    Carrie

  • 11 years ago

    by writing;onthewalls

    Beautiful:)

  • 11 years ago

    by broken hearted me

    Wow i really liked this poem.....it was beautiful!!!! keep up the good work...and thanx for commenting on my poems...i will continue to do the same for you!!!

  • 11 years ago

    by eric

    5/5 great job